Дистанційний урок образотворчого мистецтва
Тема: Великдень, писанка, візерунки, знаки. СМ: Фото писанок, зображення знаків. ХТД: Зображення писанки із прадавніми візерунками, знаками (тонований папір, олівці, фломастери)
Мета: розширити знання учнів про традиції та звичаї Великодня; вчити малювати найпростіші елементи й орнаменти писанок; розвивати уяву, фантазію, творчі здібності учнів; виховувати інтерес до народної творчості, до звичаїв рідного краю.
Великдень — велике християнське свято, яке неможливо уявити без писанки.
Писанка — це яйце, розмальоване прадавніми візерунками, знаками.
Аналіз-інтерпретація художнього твору
Робота з підручником (с. 98).
Розгляньте зображення на писанках і знаки, які використовуються у розписі писанок.
Робота з підручником (ст. 99)
Розгляньте приклади послідовного виконання зображень на писанках.
Робота у зошиті (с.44-45)
Щоб закріпити знання про писанки, виконайте завдання 1 у зошиті. На с.45 дано два
варіанти зображення загальних обрисів писанок. Це має допомогти вам не тільки швидше
виконати роботу, але й мати більше часу на деталізацію зображення.
Художньо-творча діяльність
Намалюй писанку з прадавніми візерунками (тонований папір, олівці, фломастери).
Послідовність виконання роботи:
Починати малюнок треба з великих загальних обрисів, поступово доповнюючи його деталями.
Якщо ви будете працювати не в зошиті, то можна вирізати симетричне яйце, склавши аркуш паперу навпіл.
Лініями згину паперу намічають інші лінії побудови зображення, які потім стають основою для
складніших малюнків-візерунків. У підручнику й зошиті наведено приклади знаків, які можна
використати у своїй роботі.
Для роботи вам допоможе відео. Перегляньте його уважно.
Немає коментарів:
Дописати коментар