Розробки уроків

УРОК МАТЕМАТИКИ В 1 КЛАСІ
УРОК № 129
ТЕМА:  Перевірка знань і вмінь. Обчислення значень виразів та розв’язування задач.
МЕТА:    Закріпити, узагальнити вивчений матеріал; удосконалювати вміння та навички розв’язувати приклади, задачі; розвивати обчислювальні вміння, логічне мислення, творчі здібності; виховувати цілеспрямованість, наполегливість.
ХІД УРОКУ:
І. Організація класу. Вступне слово вчителя.
    - Дзвінко дзвоник продзвенів,
    розпочати урок велів.  
ІІ. Мотивація навчальної діяльності. Створення ситуації успіху.
- Діти, сьогодні до нас на урок математики завітали гості. Вони хочуть побачити, які працьовиті і старанні учні у першому класі. Привітаймо їх.
Діти:           Добрий день ВСІМ!
ІІІ. Постановка навчальної задачі.
Вчитель: Сьогодні ми перевіримо, як ви засвоїли вивчений матеріал протягом року, як ви вмієте додавати та віднімати в межах 100, як навчилися розв’язувати задачі. Покажемо, що ми вміємо робити?
Наш девіз: Міркуємо швидко!
                   Відповідаємо – правильно!
                   Лічимо – точно!
                   Пишемо гарно!
Але перш ніж розпочати роботу оберіть собі те обличчя, яке відповідає вашому зараз настрою. Вибрали. Отже, до роботи.
ІV. Розв’язання навчальної задачі.
1.      Усна лічба.
Починаємо нашу подорож літаком. В його віконцях ми бачимо числа.
-         Прочитайте числа.
-         Скажіть, які цифри використали для їх запису?
-         Пригадайте, як правильно пишуться ці цифри. Давайте їх пропишемо у повітрі.
-         Яке число найменше?
-         Яке число найбільше?
2.     Каліграфічна хвилинка.
-         Зараз каліграфічно, охайно, правильно пропишемо по одному рядочку найменше число та найбільше.
4, 88
3.     Гра.
Наш літак сів на галявині з чарівними квітами. В серединці кожної квітки мешкають числа. Пограємо в гру ”Назви сусіда числа”. (усно)
ІV. Розвиток математичних знань.
1.     Гра ”Чарівний ланцюжок”. (письмово, ланцюжком один учень біля дошки інші працюють в зошиті)
-         Нашу подорож ми продовжимо на ракеті та пограємо в гру.               
2.     Гра ”Не помилюся”.
-         З ракети ми пересіли на вертоліт. Летимо в небі та бачимо чарівні хмаринки на яких мешкають числа. І пограємо в гру ”Не помилюся”. Вам потрібно сказати скільки десятків і скільки одиниць має кожне з чисел на хмаринці. (усно)
3.     Гра ”Хто швидше”. (самостійно на картках, після виконання взаємоперевірка).
-         Зараз пограємо в гру ”Хто швидше” і попрацюємо з картками. Але перш ніж приступити до роботи давайте пригадаємо:
*Скільки сантиметрів в 1 метрі; (100 см)
* Скільки сантиметрів в 1 дециметрі;   (10 см)
*Скільки дециметрів в 1 метрі.     (10 см)
                   

4.     Фізкультхвилинка
1.Розбудило сонечко нас з тобою,
 Повело нас сонечко за собою.
 Хлопчики, дівчатка – я і ти,
 Робимо зарядку: раз, два, три!
 Раз, два, три! Раз, два, три!
 Робимо зарядку: раз, два, три!
 2.Ручками до сонечка потягнулись,
 Весело всі сонечку усміхнулись.
 Плещемо в долоні я і ти:
 Прокидайтесь, соні! Раз, два, три!
 Раз, два, три! Раз, два, три!
 Прокидайтесь, соні! Раз, два, три!
 3.Повернулись вліво, потім – вправо.
 Хто ще так несміло робить вправи?
 Більш не позіхаємо я і ти,
 Весело стрибаємо: раз, два, три!
 Раз, два, три! Раз, два, три!
 Весело стрибаємо: раз, два, три!
 Раз, два, три! Раз, два, три!
 Робимо зарядку я і ти!
Вчитель:
-         Трішки діти відпочили????
    А тепер за парти сіли.
5.     Вчитель. Ой, діти, що я знайшла. Це лист від пані Задачі
( показую великий конверт, читаю).
    Приїхати не можу. Захворіла. Розвяжіть, будь ласка, мої задачки. Допоможіть одужати.              
                                                                       Ваша пані Задача.
-         Допоможемо Задачі?
Нарцисів – 35
                               ? кв.
Тюльпанів - 14
(Розв’язування задач за варіантами.  1 учень від кожного варіанту біля доки, інші в зошиті)
Великих – 26 м’ячів
                                        59 м.
Малих - ?
1 відрізок - 26 см

2 відрізок - ?, на 14 см коротший
1 відрізок – 14 см
                                  на ? довший
2 відрізок – 19 см
 

6.     Гра ”Закінч речення”.
-         За задачею №3 накреслити другий відрізок. (12 см)
Але перш ніж його накреслити пограємо в гру ”Закінч речення”.
·        Відрізок креслимо за допомогою…. (лінійки та олівця)
·        Початок відрізка це ….. (нуль)
·        Відрізок має початок і …. (кінець)
·        Кінці відрізка позначаємо ….. (точками)
7.     Фізкультхвилинка
8.      Ребуси.
-         Діти, наша пані задача з листом вам відправила і чарівну скриньку. Але щоб її відчинити нам потрібно підібрати код. А кодом є ребуси.
*7я;    *8 сот;    * 100 рона;      *р 1 на;   *ві 3 на;
    *ш 3 х;      *с 3 ж;    *100 ляр;    * ві 3 ла;     *40 а.

-         Відкриваємо чарівну скриньку і дістаємо медальки на яких написано ”Молодець”, ”За активність на уроці”, ”За правильну відповідь”.
V. Рефлексія.
Вчитель: Підійшов до кінця урок.
- Чи задоволені ви сьогоднішнім уроком?  Чи задоволені ви своєю працею?
- Яке почуття у вас викликав цей урок? Оберіть знову обличчя, яке відповідає вашому тепер настрою. Чи змінилося воно, якщо так то чому?
- Що найбільше зацікавило вас? Що вам сподобалося найбільше?
 - Коли вам було найважче?

- Спасибі вам за урок, успіхів вам.

Немає коментарів:

Дописати коментар