вівторок, 25 квітня 2023 р.

Тема: Форма і декор. СМ: Х.-Л.Келер «Дівчата», А.Морган «Лижники». ХТД: Зображення медалі переможця спортивного змагання (акварель, олівці, фломастери).

 Дистанційний урок образотворчого мистецтва

Тема: Форма і декор.
СМ: Х.-Л.Келер «Дівчата», А.Морган «Лижники».
ХТД: Зображення медалі переможця спортивного змагання (акварель, олівці, фломастери).

Мета: ознайомити учнів з композиційними засобами досягнення художньої виразності зображення (обрання формату, розміру зображення); розвивати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення; продовжувати формувати вмін­ня аналізувати, узагальнювати; розвивати кмітливість; навча­ти міркувати, стимулювати розвиток допитливості; вихову­вати акуратність, увагу.

 Повідомлення теми уроку
Мистецтво відображає різноманітні сторони життя людей. Звичайно, повз увагу митців не
пройшла тема спорту. Адже зображаючи спортивні ігри й змагання, художники показують спортсменів красивими, сильними, вправними, здоровими, що так важливо для кожної людини. Тому треба займатися фізкультурою, а у своїй мистецькій діяльності також наближатися до спорту.

 Основна частина
Аналіз-інтерпретація художнього твору
Робота з підручником (с. 94).
Пропоную вам роздивитися картини із зображенням дітей: лижників і футболістів
(запитання до картини на с.94 підручника).
Мотивація до виконання художньо-творчого завдання
Скоро спортивні класні або шкільні змагання! Як нагородити переможців? От було б добре
виготовити медаль переможця! Тому сьогодні ми намалюємо медаль переможця спортивного змагання. Обов’язково на медалі напишемо одну з цифр, що означатиме місце, яке посів спортсмен: 1 (перше), 2 (друге) чи 3 (третє).
Основна частина (продовження)
Робота з підручником (с.95)
Розгляньте фотографії медалей, якими нагороджують переможців спортивних змагань. Зазвичай
вони круглі, проте ти можеш запропонувати й іншу форму. Колір медалей різний. Зазвичай золота медаль жовтого кольору, срібна — блакитно-сірувата, бронзова — коричнево-фіолетова. На медалях зображені предмети, пов’язані з конкретним видом спорту — футбольні та баскетбольні м’ячі, сітки, корзини тощо. Буває, що медаль прикрашена оливковою гілкою, якою нагороджували переможців у давні часи. Інколи малюнок на медалях нагадує бігові доріжки, зірки тощо.
Робота у зошиті (с. 42-43)
Виконайте завдання 1. Це вам допоможе у створенні зображення атрибутів спорту на медалі.
На с. 43 запропоновано початкові стадії трьох варіантів медалей відповідного забарвлення.
Художньо-творча діяльність
Намалюй медаль переможця спортивного змагання. Напиши місце, яке посів спортсмен, —
1, 2, 3. За бажанням намалюй на медалі зображення, пов’язані з обраним видом спорту
(фломастери, кольорові олівці). Зверни увагу на форму медалей, написи й зображення на них.

Виконання завдання
Доцільним є продумування й композиційне розміщення відразу всіх частин зображення.
Найбільшою за розміром можна зробити цифру або предмет. За бажанням можна включити в
композицію слово, наприклад: чемпіонат, бокс, хокей тощо. Якщо ви не користуєтеся зошитом, тло медалі можна зафарбувати акварельними фарбами, або заштрихувати олівцями (бажано округлими штрихами за формою медалі). Можна також скористатися тонованим або кольоровим папером — це прискорить роботу. 

Уважно переглянь відео до уроку та виконай завдання.




                                         





Немає коментарів:

Дописати коментар